Skrýt reklamu

Uspory.cz porovnávají nebankovní půjčky online.

O půjčkách rozhodují roboti-bankéři

PŮJČKY ONLINE - Půjčky bez registru ihned, rychlá půjčka online, jednoduše a rychle.

O půjčkách rozhodují roboti-bankéři

Příspěvekod Návštěvník » pát 01. zář 2017 8:51:19

Ještě před pár lety patřila umělá inteligenci do světa sci-fi románů a filmů. Bylo však otázkou času, kdy se z knížek a filmů přesune také do skutečného života a postupně “ovládne” nejrůznější lidské činnosti. V současné době se umělá inteligence začíná uplatňovat i v konzervativnějších oblastech jako například finančnictví a bankovnictví.

Umělá inteligence nachází využití i v bankách. Jednají s klienty, zpracovávají data a také rozhodují o tom, komu banka poskytne půjčku a v jaké výši. Roboti dokáží daleko rychleji a efektivněji zpracovat a vyhodnotit přijatá data, což by mimo jiné znamenalo úbytek kamenných poboček a rozvoj internetového bankovnictví. O tom, jakým směrem se pohne další vývoj, rozhodnou zákonodárci.

Robotizace nahrazuje jednotvárnou a opakující se práci
Zatím největší uplatnění nachází robotizace při vykonávání klasické, stereotypní a opakující se kancelářské práci. A stále se vyvíjí. Například český startup Rossum vyvíjí umělou inteligenci, která by byla schopná číst a vyhodnocovat faktury. Hlavním smyslem je úspora času u vykonávání manuální práce tvrdí Petr Baudiš z Rossumu.

Největší rozšíření umělé inteligence je vnímáno v rámci komunikace mezi bankou a jejími zákazníky. I poměrně složité konverzace dnes dokáží nahradit virtuální hlasoví asistenti. Další dotazy zvládají tzv. chatboti a na sociálních sítích a webových stránkách se zákazníky bez problémů komunikují roboti. Tito roboti už dokáží vnímat kontext rozhovoru. Zeptá-li se například zákazník, zda může jít večer do kina, robot zkontroluje stav účtu a porovná zůstatek s cenou lístku do kina ve městě, kde se nachází.

Lidé chtějí hovořit s lidmi
Jediným problémem, který při komunikaci s chatboty a virtuálními asistenty, je důvěra mezi institucí a klientem. Zdaleka ne každý si rád “popovídá” se strojem. Zejména závažnější rozhodnutí raději řeší s fyzickou osobou.

"Důvěra je stále velmi důležitou součástí celého procesu a umělá inteligence tento problém nedokáže v tuto chvíli vyřešit," řekl János Szabó ze start-upu Chatler při panelové diskusi Economia FintTech Leaders Club na téma robotiky a umělé inteligence ve financích pořádané 19. června v Praze. Jednalo se již o druhou konferenci a organizátory byly Hospodářské noviny společně s Accenture.

Umělá inteligence v běžné životě
Umělou inteligenci využívají i samotní uživatelé. Typickým představitelem jsou aplikace pro správu osobních financích, mezi které například patří jedna z nejvíce využívaných aplikací Wallet (peněženka)t. Na základě algoritmu je schopná roztřídit zapisované výdaje a rozpoznat, do které kategorie výdaj patří. Aplikace se učí a s každou další zkušeností je přesnější.

Do budoucna budou roboti rozhodovat také o tom, komu banka poskytne půjčku a v jaké výši. Už dnes je ale systém nabízení půjček velmi pokročilý. Dávno nemusíme chodit osobně do banky, stačí si na internetu porovnat aktuální nabídku půjček a vybrat si tu správnou. Mezi takové online srovnávače půjčky patří také Úspory.cz, které vám s vybráním půjčky od ověřených poskytovatelů ochotně pomohou.

! ! ! POROVNÁNÍ PŮJČEK Z VÍCE ZDROJŮ ! ! !




Naposledy oživil Anonymous v pát 01. zář 2017 8:51:19
Návštěvník
 

Zpět na PŮJČKY ONLINE - Půjčky bez registru ihned, rychlá půjčka online

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron